Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i USC
Adres komórki
Radzięcka 8, 23-440 Frampol
Telefon
084 685-75-09, wew. 43
Fax
084 685-75-63
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. kultury, sportu, zdrowia i koordynacji GCI.
Obowiązki:
1. W zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych oraz ochrony zdrowia. 1) koordynacja pracy i prowadzenie dokumentacji Miejsko - Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 2) przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 3) kontrola placówek posiadających zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, 4) rozpatrywanie skarg i przedkładanie wniosków o cofnięcie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, 5) prowadzenie innych spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. 6) współdziałanie z placówkami służby zdrowia w celu zapewnienia prawidłowego stanu opieki zdrowotnej na terenie Gminy, 2. W zakresie kultury i sportu: 1) koordynowanie opracowywania planów finansowych instytucji kultury, jednostek Organizacyjnych sportu i turystyki, 2) udział w organizowaniu wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie wakacji, 3) inicjowanie działań jednostek organizacyjnych w zakresie upowszechniania kultury, turystyki i sportu, 4) przygotowywanie wniosków o udzielenie dotacji oraz kontrola prawidłowości rozliczeń w tym zakresie, 5) ustalenie zadań zleconych podległym jednostkom organizacyjnym w sferze kultury, sportu i turystyki, zabezpieczenie w projektach budżetu środków na ten cel oraz rozliczenie wykonania, 6) koordynowanie opracowywania projektów statutów podległych instytucji kultury oraz jednostek organizacyjnych sportu i turystyki, 7) prowadzenie rejestru instytucji kultury, 8) nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych kultury, sportu i turystyki, w tym również udział w kontrolach w zakresie realizacji budżetu, 9) współpraca ze społecznym i amatorskim ruchem kulturalnym, turystycznym i sportowym, 10) przyjmowanie zgłoszeń o imprezach artystycznych lub sportowych organizowanych w ramach działalności kulturalnej i sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy, 11) wnioskowanie o wydanie zakazu odbycia imprezy artystycznej lub sportowej na terenie Gminy, 12) promowanie osiągnięć w zakresie kultury, sportu, turystyki i metod wypoczynku, w szczególności dzieci i młodzieży, 13) prowadzenie postępowań w zakresie ochrony dóbr kultury, 14) współpraca z krajowymi i zagranicznymi instytucjami i organizacjami w zakresie wymiany doświadczeń w kształtowaniu działalności kulturalnej, sportowej i turystycznej, 15) prowadzenie ewidencji stowarzyszeń działających na terenie gminy, 16) organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej, grobami wojennymi, współpraca z organizacjami kombatanckimi w tym zakresie, 17) nadzór nad działalnością i funkcjonowaniem Gminnego Centrum Informacji. 18) przygotowywanie decyzji o zezwoleniu bądź o zakazie odbycia zgromadzenia i przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach, 19) udzielanie zezwoleń na przeprowadzenie i nadzorowanie zbiórek publicznych, 20) przyjmowanie zawiadomień o imprezach odbywających się poza stałą siedzibą albo w sposób objazdowy oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie,

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. wojskowych, zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego
Obowiązki:

1. W zakresie spraw wojskowych, zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego: 1) przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny, 2) realizowanie zadań związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi i administracją rządową, 3) sporządzanie list poborowych, 4) udział w przygotowywaniu poboru i jego przeprowadzaniu, 5) wydawanie zaświadczeń w sprawie powszechnego obowiązku obrony, 6) organizowanie i doręczanie kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych przeprowadzanych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, 7) tworzenie formacji obrony cywilnej, 8) nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności, 9) przygotowywanie decyzji dotyczących zajęcia na cele przejściowego zakwaterowania sił zbrojnych budynków, pomieszczeń i terenów oraz decyzji o przysługującym odszkodowaniu z tego tytułu, 10) zapewnienie ochotniczym strażom pożarnym środków alarmowania i łączności, pomieszczeń, wyposażenia w sprzęt i urządzenia przeciwpożarowe, odzieży specjalnej i umundurowania, 11) prowadzenie rejestru terenowych ochotniczych straży pożarnych 12) organizacja współpracy z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego, 13) prowadzenie kancelarii tajnej, 2. W zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy: 1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz propozycji poprawy bezpieczeństwa i warunków pracy, 3) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, 4) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, 5) doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 6) czuwanie nad organizacją szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, 7) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników, 8) wykonywanie innych działań wynikających z przepisów dotyczących służby bhp.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i USC
Obowiązki:
Do zakresu działania Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Społecznych należy w szczególności: 1. W zakresie ewidencji ludności: 1) prowadzenie ewidencji ludności, 2) przygotowywanie decyzji w sprawach meldunkowych, 3) przesyłanie dyrektorom szkół i przedszkoli informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci w wieku od 6 do 16 lat, 4) wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych, 5) sporządzanie spisów wyborców w wyborach do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, Rady Gminy oraz w celu przeprowadzenia referendum, 6) prowadzenie spraw statystycznych, 7) prowadzenie rejestru wyborców. 2. W zakresie spraw kadrowych, organizacyjnych i obsługi interesantów: 1) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, 2) techniczne gospodarowanie etatami i funduszem wynagrodzeń Urzędu, 3) prowadzenie spraw płacowych, w tym nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, funkcyjnych, służbowych i innych, 4) prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników, 5) kontrolowanie dyscypliny pracy w Urzędzie, 6) organizowanie szkoleń i dokształcania pracowników Urzędu, 7) prowadzenie spraw socjalnych, 8) prowadzenie spraw związanych z oceną pracowników i działalnością komisji dyscyplinarnych 9) obsługa sekretariatu, 10) opracowywanie projektu regulaminu pracy Urzędu, wdrażanie i kontrolowanie jego przestrzegania, 11) prowadzenie ewidencji porozumień zawartych w sprawie przejęcia zadań przez Gminę, 12) załatwianie skarg i wniosków, 13) prowadzenie ewidencji zarządzeń Burmistrza, 14) zapewnienie prawidłowej informacji dla interesantów Urzędu i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy, 15) obsługa punktu informacyjnego w Urzędzie, 3. Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Społecznych przy oznakowaniu używa symbolu „RO”.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. ewidencji ludnośći i kadr

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. samorządu terytorialnego i kontroli zewnętrznej.
Obowiązki:
1. W zakresie samorządu terytorialnego: 1) przygotowywanie w oparciu o zebrane propozycje materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji, 2) obsługa organizacyjna i kancelaryjno - techniczna Rady i Komisji, 3) prowadzenie ewidencji uchwał Rady i wniosków Komisji oraz czuwanie nad ich realizacją, 4) protokołowanie sesji Rady, 5) przygotowywanie w oparciu o zebrane materiały ramowego planu pracy Rady i Komisji, 6) współdziałanie z organami samorządu mieszkańców osiedli i sołectw, 7) współdziałanie z właściwymi organami w celu przygotowania i przeprowadzenia: a) wyborów do Sejmu i Senatu RP, b) wyboru Prezydenta RP, c) wyborów do rady gminy, rady powiatu i sejmiku województwa, d) wyboru organów samorządu mieszkańców, e) wyboru ławników do sądów powszechnych, f) referendów i konsultacji społecznych, g) wyborów do Izby Rolniczej, h) wyborów do Parlamentu Europejskiego, 8) kierowanie do publikacji uchwał stanowiących prawo miejscowe, 9) przekazywanie Burmistrzowi uchwał Rady oraz wniosków radnych do ich realizacji. 2. W zakresie kontroli zewnętrznej: 1) planowania i realizacji kontroli, w tym: a) wnioskowanie o zarządzenie kontroli w określonych gminnych jednostkach organizacyjnych, b) opracowywanie tez kontrolnych, c) wnioskowanie o zatwierdzenie kandydatów na członków zespołów kontrolnych, d) prowadzenie rejestru upoważnień do prowadzenia kontroli, e) udział w opracowywaniu wniosków pokontrolnych oraz w rozpatrywaniu odwołań od ustaleń kontrolnych. 2) przeprowadzenie kontroli funkcjonalnej jednostek organizacyjnych Gminy. 3) opracowywanie i przedkładanie burmistrzowi rocznej oceny wyników kontroli,

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator Administrator
Data wytworzenia informacji:
2012-12-14
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2012-12-14