Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Finansowy
Adres komórki
Radzięcka 8, 23-440 Frampol
Telefon
084 685-75-09, wew. 44
Fax
084 685-75-63
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości budżetowej.
Obowiązki:
1. Do zakresu działania Referatu Finansowego należy w szczególności: 1) sporządzanie projektu rocznego budżetu Gminy oraz przedkładanie jego w obowiązującym trybie do uchwalenia, 2) prowadzenie księgowości gminnych funduszy celowych na zasadach określonych przepisami ustaw szczególnych, 3) realizowanie planów dochodów i wydatków budżetowych, dokonywanie analiz w tym przedmiocie oraz opracowywanie wniosków w zakresie gospodarki finansowej dla Burmistrza i Rady, 4) prowadzenie ewidencji składników mienia Gminy, 5) sporządzanie sprawozdań oraz informacji opisowych dotyczących realizacji budżetu i działalności finansowej Gminy, 6) prowadzenie księgowości finansowej, 7) prowadzenie obsługi kasowej Urzędu, oraz rozliczanie się z druków ścisłego zarachowania, 8) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankami, funduszami i fundacjami, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 9) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych Gminy, 10) naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz innych należności związanych ze stosunkiem pracy pracownikom samorządowym oraz wykonywanie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych, 11) wykonywanie obowiązków płatnika podatku VAT 12) terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie składek od wynagrodzeń pracowników na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i wypadkowe, 13) prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową Gminy, 14) organizowanie kontroli wewnętrznej zgodnie z przepisami o rachunkowości. 15) prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, czeków gotówkowych i rozrachunkowych, kwitariuszy przychodowych, 16) dokonywanie zapłaty za rachunki. 2. Referat Finansowy przy oznakowaniu używa symbolu „FN”.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości budżetowej.
Obowiązki:
1. Do zakresu działania Referatu Finansowego należy w szczególności: 1) sporządzanie projektu rocznego budżetu Gminy oraz przedkładanie jego w obowiązującym trybie do uchwalenia, 2) prowadzenie księgowości gminnych funduszy celowych na zasadach określonych przepisami ustaw szczególnych, 3) realizowanie planów dochodów i wydatków budżetowych, dokonywanie analiz w tym przedmiocie oraz opracowywanie wniosków w zakresie gospodarki finansowej dla Burmistrza i Rady, 4) prowadzenie ewidencji składników mienia Gminy, 5) sporządzanie sprawozdań oraz informacji opisowych dotyczących realizacji budżetu i działalności finansowej Gminy, 6) prowadzenie księgowości finansowej, 7) prowadzenie obsługi kasowej Urzędu, oraz rozliczanie się z druków ścisłego zarachowania, 8) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankami, funduszami i fundacjami, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 9) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych Gminy, 10) naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz innych należności związanych ze stosunkiem pracy pracownikom samorządowym oraz wykonywanie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych, 11) wykonywanie obowiązków płatnika podatku VAT 12) terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie składek od wynagrodzeń pracowników na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i wypadkowe, 13) prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową Gminy, 14) organizowanie kontroli wewnętrznej zgodnie z przepisami o rachunkowości. 15) prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, czeków gotówkowych i rozrachunkowych, kwitariuszy przychodowych, 16) dokonywanie zapłaty za rachunki. 2. Referat Finansowy przy oznakowaniu używa symbolu „FN”.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator Administrator
Data wytworzenia informacji:
2012-12-14
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2012-12-14