Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent/podinspektor ds. księgowości budżetowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol
Data ogłoszenia
2022-03-18
Termin składania dokumentów
2022-03-29
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz.530) w tym:

    1. jest obywatelem(ką) polskim(ą),
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
    5. staż pracy – minimum 1 rok pracy w urzędach administracji publicznej.

 

Wymagania dodatkowe od kandydatów:

    1. znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
    2. znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- Kodeksu postępowania administracyjnego,

- ustawy o finansach publicznych i rachunkowości

- ustawy o pracownikach samorządowych.

Zakres obowiązków

Główne zadania i obowiązki na stanowisku:

  1. Prowadzenie na podstawie ksiąg rachunkowych dowodów księgowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym oraz ewidencji syntetycznej i analitycznej księgowości.
  2. Dekretacja dowodów księgowych, sprawdzania pod względem formalno — rachunkowym dowodów księgowych dotyczących przypisów, odpisów, wpłat, wygaśnięcia zobowiązań zwrotów przed ich ujęciem W księgach rachunkowych.
  3. Bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego.
  4. Rozliczanie prowadzonych remontów i inwestycji.
  5. Ustalanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów z tym jednak zastrzeżeniem, że odpowiedzialność za przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury jest wyłączona.
  6. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego.
  7. Prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych
  8. Prowadzenie inwentaryzacji.
  9. Ewidencja i rozliczanie podatku VAT.
  10. Prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami pieniężnymi w związku
    z działaniami wojennymi prowadzonymi na terytorium Ukrainy.
Wymagane dokumenty

Wskazanie wymaganych dokumentów:

  1. odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej;
  2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
  5. oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  7. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  8. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
  9. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  10. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
  11. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,

b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,

c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,

d) praca na piętrze, brak windy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej”. Termin składania dokumentów do dnia 29 marca 2022 r. do godz. 1530  . Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim we Frampolu.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Uwagi

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,

b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Goral Maciej
Dodano do BIP dnia 18-03-2022 12:46:32