Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent/podinspektor ds. wojskowych, zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu
Data ogłoszenia
2018-05-23
Termin składania dokumentów
2018-06-11
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Kandydat(ka) do pracy:

1. jest obywatelem(ką) polskim(a);
2. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe lub specjalności wojskowe, administracja, prawo ), znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności z zakresu ustaw: o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie przeciwpożarowej, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych, o stanie wojennym, o stanie wyjątkowym, o stanie klęski żywiołowej, ustawa prawo o zgromadzeniach, ustawa o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych, ustawao bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa o ochronie przeciwpożarowej;
4. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.


Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1. predyspozycje osobowościowe:
a. samodzielność,
b. odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność,umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
c. dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
d. umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres, f. inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;

2. umiejętności i predyspozycje zawodowe:

a. umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku) 
b. posiada prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

Główne zadania i obowiązki na stanowisku:
1) prowadzenie spraw w zakresie obronności, a w szczególności: -tworzenie w formie planów warunków organizacyjnych i technicznych celem realizacji zadań na potrzeby obronne państwa, - opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz kart realizacji zadań, - opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru, regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas wojny oraz zakresu działania Urzędu w dziedzinie obronności państwa w czasie pokoju, - opracowywanie i aktualizacja dokumentacji Zastępczych Miejsc Szpitalnych oraz przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa, - prowadzenie całoksztaltu spraw związanych z kwalifikacją wojskową oraz ćwiczeniami wojskowymi żołnierzy rezerwy,
2) przygotowanie i szkolenie pracowników na potrzeby obronne,
3) prowadzenie akcji kurierskiej,
4) nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby obrony państwa,
5) prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, a w szczególności: - opracowywanie planów obrony cywilnej i kart realizacji zadań OC, - opracowywanie rocznych planów działania w dziedzinie obronności oraz OC i zarządzania kryzysowego, - tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej, - prowadzenie magazynu OC oraz dokumentacji magazynowej,
6) prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego, aw szczególności: - stałe aktualizowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego, - aktualizacja bazy danych na potrzeby zarządzania kryzysowego, - planowanie i przygotowywanie działań w przypadku wystąpienia miejscowych zagrożeń oraz zapobieganie i reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych, - przygotowywanie i zapewnianie działania systemu ostrzegania i alarmowania oraz systemu powszechnego ostrzegania,
7) prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności: - współdziałanie z Komendą PPSP oraz jednostkami ochotniczej straży pożarnej w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, - realizacja zadań związanych z zapewnieniem gotowości bojowej jednostek ochotniczych straży pożarnych w Gminie,
8) prowadzenie spraw w zakresie ochrony informacji niejawnych:
- opracowywanie oraz aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych oraz dokumentacji systemu teleinformatycznego, - prowadzenie stosownych dzienników i rejestrów dotyczących informacji niejawnych,
9) prowadzenie spraw związanych z promocja gminy,
10) prowadzenie spraw z zakresu BHP
11) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości,
12) inne zlecone przez Burmistrza Frampola

Wymagane dokumenty

1. odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pelni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
5. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
6. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
8. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów).

Warunki pracy

a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno - biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie: Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.W., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. wojskowych, zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego". Termin składania dokumentów do dnia 11 czerwca 2018 r. do godz. 12.00 (włącznie). Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim 11 czerwca 2018 r. o godz. 12.15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) ". Oświadczenie o powyższej treści


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maciej Goral
Dodano do BIP dnia 23-05-2018 15:18:30