Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Burmistrz

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Tadeusz Niedźwiecki Stanowisko:burmistrz
Telefon:084 685-75-27, tel. kom. 698-633-650
Email:
Godziny przyjęć:w poniedziałki 8,00 - 14,30 oraz we wtorki 8,00 - 16,00
Obowiązki:1.Obowiązki i kompetencje Burmistrza określają ustawy, Statut Gminy i uchwały Rady; w szczególności Burmistrz: 1)wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych. 2)realizuje politykę kadrową i odpowiada za przestrzeganie przepisów prawa związanych ze stosunkiem pracy, 3)kieruje bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz, 4)organizuje wykonanie uchwał Rady, 5)wydaje decyzje z zakresu administracji publicznej, 6)może upoważnić Zastępcę Burmistrza lub innych pracowników Gminy do wydawania decyzji administracyjnych w jego imieniu, 7)jest szefem obrony cywilnej, 8)ustala regulamin pracy Urzędu oraz inne akty wewnętrzn 2.Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez: a. Zastępcę Burmistrza, b. Sekretarza, c. Skarbnika, d. Radcę prawnego, e. Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, f. Kierowników Referatów.
34 1
Tadeusz Niedźwiecki Stanowisko:burmistrz
Telefon:084 685-75-27, tel. kom. 698-633-650
Email:
Godziny przyjęć:w poniedziałki 8,00 - 14,30 oraz we wtorki 8,00 - 16,00
Obowiązki:1.Obowiązki i kompetencje Burmistrza określają ustawy, Statut Gminy i uchwały Rady; w szczególności Burmistrz: 1)wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych. 2)realizuje politykę kadrową i odpowiada za przestrzeganie przepisów prawa związanych ze stosunkiem pracy, 3)kieruje bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz, 4)organizuje wykonanie uchwał Rady, 5)wydaje decyzje z zakresu administracji publicznej, 6)może upoważnić Zastępcę Burmistrza lub innych pracowników Gminy do wydawania decyzji administracyjnych w jego imieniu, 7)jest szefem obrony cywilnej, 8)ustala regulamin pracy Urzędu oraz inne akty wewnętrzn 2.Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez: a. Zastępcę Burmistrza, b. Sekretarza, c. Skarbnika, d. Radcę prawnego, e. Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, f. Kierowników Referatów.
35 1
Tadeusz Niedźwiecki Stanowisko:Burmistrz Frampola
Telefon:084 685-75-27, tel. kom. 698-633-650
Email:
0 2
Józef Rudy Stanowisko:Burmistrz Frampola
Godziny przyjęć:

Telefon: 84 677 59 05
Email: jrudy@frampol.pl 


Obowiązki:

Godziny przyjęć: w poniedziałki 8,00 - 14,30 oraz we wtorki 8,00 - 16,00
Obowiązki: 1.Obowiązki i kompetencje Burmistrza określają ustawy, Statut Gminy i uchwały Rady; w szczególności Burmistrz:1)wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych. 2)realizuje politykę kadrową i odpowiada za przestrzeganie przepisów prawa związanych ze stosunkiem pracy, 3)kieruje bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz, 4)organizuje wykonanie uchwał Rady, 5)wydaje decyzje z zakresu administracji publicznej, 6)może upoważnić Zastępcę Burmistrza lub innych pracowników Gminy do wydawania decyzji administracyjnych w jego imieniu, 7)jest szefem obrony cywilnej, 8)ustala regulamin pracy Urzędu oraz inne akty wewnętrzn 2.Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez: a. Zastępcę Burmistrza, b. Sekretarza, c. Skarbnika, d. Radcę prawnego, e. Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, f. Kierowników Referatów.

869 3