Szczegóły
powrót do listy przetargów"Budowa oświetlenia na terenie Gminy Frampol"
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Frampol
Radzięcka 8
23-440 Frampol
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Budowa oświetlenia na terenie Gminy Frampol”
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy 13 odcinków oświetlenia ulicznego w miejscowościach Frampol, Sokołówka, Stara Wieś, Radzięcin, Kąty i Wola Radzięcka. Szczegółowy wykaz odcinków przedstawiony został w Załączniku nr 5 do zapytania – wykaz odcinków. Dokumentacja powinna zawierać niezbędne zgody i uzgodnienia umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę
- Realizacja przedmiotu zamówienia obejmujewykonanie (dotyczy każdego z odcinków):
- a) projektu budowlano-wykonawczego – branża elektryczna - 4 egz.
- b) projektu budowlano – wykonawczego - kolizje z urządzeniami - 4 egz.
- c) kosztorysu inwestorskiego – po 1 egz. dla każdej branży
- d) kosztorysu ofertowego – po 1 egz. dla każdej branży
- e) przedmiaru robót – po 1 egz. dla każdej branży
- f) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych – 1 egz. dla każdej branży,
Cały zakres prac na płycie CD (opracowania graficzne w formacie pdf., kosztorysy i przedmiary w formacie xls).
- Do obowiązków Wykonawcynależy opracowanie przedmiotu zamówienia, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne, w szczególności w sposób zgodny z wymaganiami:
- a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.),
- b) ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz. U z 2024r. poz. 1087 z ze. zm.),
- c) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 27 października 2023 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609 ze zm.),
- d) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 sierpnia 2019 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124),
- e) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.),
- Ponadto do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia należy:
- a) wykonanie mapy do celów projektowych (dla każdego z odcinków),
- b) uzyskanie na własny koszt wszystkich niezbędnych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
- c) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową należy opisać w sposób wyczerpujący, jednoznaczny, który nie będzie utrudniał uczciwej konkurencji, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
- d) branie udziału w spotkaniach koordynacyjnych zwołanych przez Zamawiającego
w trakcie projektowania w celu omówienia problemów projektowych i dokonywania niezbędnych uzgodnień, - e) uzgadnianie z Zamawiającym ostatecznych rozwiązań projektowych oraz wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu,
- f) uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci, a znajdujących się w granicach opracowania projektowego,
- g) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi oraz uzupełnianie dokumentacji w trakcie procedury wyłaniania wykonawcy realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji,
- h) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii,
- i) uzyskanie zgód właścicieli działek, decyzji lokalizacyjnej celu publicznego (jeśli dotyczy).
- Informacje dodatkowe:
Opracowanie wykonane na podstawie niniejszego zamówienia stanowić będzie
własność Zamawiającego.
III. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji umowy - od dnia podpisania umowy do dnia 31 maj 2025 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg załączonego wzoru (Zał. nr 1);
- Oświadczenie (Zał. nr 2 do niniejszego zapytania), że Wykonawca:
- zapoznał się z zapytaniem ofertowym (w tym z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy)
i nie wnosi zastrzeżeń; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego
zapytania ofertowego; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
- dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Oświadczenie powiązań osobowych lub kapitałowych - (Zał. nr 3 do niniejszego zapytania).
- Oświadczenie wykonawcy dot. agresji Rosji na Ukrainę - (Zał. nr 4 do niniejszego zapytania),
- Zamawiający odrzuci oferty:
- a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- b) złożone przez wykonawcę, które nie spełniają warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
- c) które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert.
- Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
- jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe
lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
- jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe,
powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.- także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Każdy z Wykonawców, odpowiadając
na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie dot. agresji Rosji na Ukrainę.
- także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
V. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym
atramentem lub długopisem, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. - Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch
miejsc po przecinku). - Do oferty należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty wskazane w rozdziale IV niniejszego zapytania
- Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników. Wszystkie pola
i pozycje tych dokumentów winne być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane
informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów. - Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne.
- Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
- Jeżeli ofertę składa pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać
uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie
oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - Dokumenty wymienione w rozdziale IV zapytania Wykonawca składa w formie oryginału (formularz ofertowy
i oświadczenia) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginału (inne dokumenty). - Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami ryczałtowymi.
- Ceny jednostkowe podane w ofercie winny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena oferty powinna być podana następująco:
- cena brutto (z VAT),
- cena netto (bez VAT);
- kwota podatku od towarów i usług (VAT).
- Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto (z VAT).
- Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w PLN cyfrowo
i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (grosze).Stawka VAT musi być określona zgodnie
z obowiązującymi przepisami. - W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi cyfrowo i słownie za wiążącą Zamawiający uzna wartość
podaną słownie. - Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8,
23 - 440 Frampol lub złożyć osobiście we wskazanej wyżej siedzibie Zamawiającego,
Sekretariat - I piętro w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Budowa oświetlenia na terenie Gminy Frampol”
NIE OTWIERAĆ PRZED 30.12.2024 r.”
- Termin składania ofert: do dnia 30.12.2024 r. godz. 1000.
- W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data wpływu oferty na adres wskazany
w punkcie 1. - Oferty złożone po terminie pozostają bez rozpatrzenia.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8,
23 - 440 Frampol, pokój Nr 1.3 w dniu 30.12.2024 r. o godz. 1015. Na otwarciu ofert podane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena.
VIII. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w jest:
Pan Krzysztof Badach – Inspektor ds. dróg gminnych tel. 84 677 59 22,
od poniedziałku do piątku w godzinach 730- 1530.
IX. WYBÓR OFERTY
-
- W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując odpowiednio wagę procentową: cena ryczałtowa brutto – 100 %.
Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów:
Ocena ofert będzie dokonywana wg wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
C = ------------------------------------------------------ x 100%
cena badanej oferty
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował
z Wykonawcami. Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedna ofertę w trakcie negocjacji.
X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
- Zamawiający podpisze zlecenie wykonania roboty z wybranym Wykonawcą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od podpisania zlecenia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienie wymaganych dokumentów, jeżeli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych wobec zamówienia nie stosuje się ustawy PZP. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert
i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.