Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

"Budowa oświetlenia na terenie Gminy Frampol"

Data ogłoszenia
2024-12-24
Termin składania ofert
2024-12-30 10:00
Treść

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Frampol
Radzięcka 8
23-440 Frampol

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Budowa oświetlenia na terenie Gminy Frampol”

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy 13 odcinków oświetlenia ulicznego w miejscowościach Frampol, Sokołówka, Stara Wieś, Radzięcin, Kąty i Wola Radzięcka. Szczegółowy wykaz odcinków przedstawiony został w Załączniku nr 5 do zapytania – wykaz odcinków. Dokumentacja powinna zawierać niezbędne zgody i uzgodnienia umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę
  2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmujewykonanie (dotyczy każdego z odcinków):
  3. a) projektu budowlano-wykonawczego   –  branża elektryczna - 4 egz.
  4. b) projektu budowlano – wykonawczego  -  kolizje z urządzeniami -  4 egz.
  5. c) kosztorysu inwestorskiego – po 1 egz. dla każdej branży
  6. d) kosztorysu ofertowego – po 1 egz. dla każdej branży
  7. e) przedmiaru robót – po 1 egz. dla każdej branży
  8. f) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych – 1 egz. dla każdej  branży,

Cały zakres  prac na płycie CD (opracowania graficzne w formacie  pdf.,   kosztorysy  i  przedmiary w formacie xls).

 

  1. Do obowiązków Wykonawcynależy opracowanie przedmiotu zamówienia, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne, w szczególności w sposób zgodny z wymaganiami:
  2. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.),
  3. b) ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz. U z 2024r. poz. 1087 z ze. zm.),
  4. c) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 27 października 2023 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609 ze zm.),
  5. d) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 sierpnia 2019 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124),
  6. e) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.),

  

  1. Ponadto do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia należy:
  2. a) wykonanie mapy do celów projektowych (dla każdego z odcinków),
  3. b) uzyskanie na własny koszt wszystkich niezbędnych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
  4. c) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową należy opisać w sposób wyczerpujący, jednoznaczny, który nie będzie utrudniał uczciwej konkurencji, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo  zamówień  publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
  5. d) branie udziału w spotkaniach koordynacyjnych zwołanych przez Zamawiającego 
    w trakcie projektowania w celu omówienia problemów projektowych i dokonywania niezbędnych uzgodnień,
  6. e) uzgadnianie z Zamawiającym ostatecznych rozwiązań projektowych oraz wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu,
  7. f) uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci, a znajdujących się w granicach opracowania projektowego,
  8. g) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi oraz uzupełnianie dokumentacji w trakcie procedury wyłaniania wykonawcy realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji,
  9. h) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii,
  10. i) uzyskanie zgód właścicieli działek, decyzji lokalizacyjnej celu publicznego (jeśli dotyczy).

 

  1. Informacje dodatkowe:

Opracowanie wykonane na podstawie niniejszego zamówienia stanowić będzie 
własność Zamawiającego.

 III. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji umowy -  od dnia podpisania umowy do dnia 31 maj 2025 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg załączonego wzoru (Zał. nr 1);
  2. Oświadczenie (Zał. nr 2 do niniejszego zapytania), że Wykonawca:
  3. zapoznał się z zapytaniem ofertowym (w tym z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy)
    i nie wnosi zastrzeżeń;
  4. posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego
    zapytania ofertowego;
  5. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
  6. dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  7. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  8. Oświadczenie powiązań osobowych lub kapitałowych - (Zał. nr 3 do niniejszego zapytania).
  9. Oświadczenie wykonawcy dot. agresji Rosji na Ukrainę - (Zał. nr 4 do niniejszego zapytania),
  10. Zamawiający odrzuci oferty:
  11. a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  12. b) złożone przez wykonawcę, które nie spełniają warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
  13. c) które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert.
  14. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
    • jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe
      lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające
      w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
    pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku
    przysposobienia, opieki lub kurateli. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe,
    powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
    • także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
      o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
      oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Każdy z Wykonawców, odpowiadając
      na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie dot. agresji Rosji na Ukrainę.

V. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym
    atramentem lub długopisem, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch
    miejsc po przecinku).
  4. Do oferty należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty wskazane w rozdziale IV niniejszego zapytania
  5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników. Wszystkie pola
    i pozycje tych dokumentów winne być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane
    informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
  6. Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne.
  7. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
  8. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać
    uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie
    oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
  9. Dokumenty wymienione w rozdziale IV zapytania Wykonawca składa w formie oryginału (formularz ofertowy
    i oświadczenia) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginału (inne dokumenty).
  10. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.

VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami ryczałtowymi.
  2. Ceny jednostkowe podane w ofercie winny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  3. Cena oferty powinna być podana następująco:

    - cena brutto (z VAT),

- cena netto (bez VAT);

- kwota podatku od towarów i usług (VAT).

  1. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto (z VAT).
  2. Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w PLN cyfrowo
    i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (grosze).Stawka VAT musi być określona zgodnie
    z obowiązującymi przepisami.
  3. W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi cyfrowo i słownie za wiążącą Zamawiający uzna wartość
    podaną słownie.
  4. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

 

VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8,
    23 - 440 Frampol lub złożyć osobiście we wskazanej wyżej siedzibie Zamawiającego,
    Sekretariat - I piętro w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 „Budowa oświetlenia na terenie Gminy Frampol”

                                              NIE OTWIERAĆ PRZED 30.12.2024 r.”

  1. Termin składania ofert: do dnia 30.12.2024 r. godz. 1000.
  2. W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data wpływu oferty na adres wskazany
    w punkcie 1.
  3. Oferty złożone po terminie pozostają bez rozpatrzenia.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8,
    23 - 440 Frampol, pokój Nr 1.3 w dniu 30.12.2024 r. o godz. 1015. Na otwarciu ofert podane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena.

VIII. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w jest:

Pan Krzysztof Badach – Inspektor ds. dróg gminnych tel. 84 677 59 22,
od poniedziałku do piątku w godzinach  730- 1530.

IX. WYBÓR OFERTY

    1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując odpowiednio wagę procentową: cena ryczałtowa brutto – 100 %.

Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów:

Ocena ofert będzie dokonywana wg wzoru:

 

najniższa cena ofertowa brutto

C = ------------------------------------------------------ x 100%

cena badanej oferty

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
  2. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował
    z Wykonawcami. Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedna ofertę w trakcie negocjacji.

X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

  1. Zamawiający podpisze zlecenie wykonania roboty z wybranym Wykonawcą.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od podpisania zlecenia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  3. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienie wymaganych dokumentów, jeżeli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  5. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych wobec zamówienia nie stosuje się ustawy PZP. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert
    i otrzymanie od Państwa ofert nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Goral Maciejdodano do BIP dnia 24-12-2024 11:06:05