Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent/podinspektor ds. zdrowia, kultury i sportu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu
Data ogłoszenia
2020-08-19
Termin składania dokumentów
2020-09-04
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz.1282) w tym:

  1. jest obywatelem(ką) polskim(ą);
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  5. staż pracy – minimum 1 rok pracy w urzędach administracji publicznej,

Wymagania dodatkowe od kandydatów:

  1. znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
  2. wiedza ogólna na temat miasta i gminy Frampol,
  3. prawo jazdy kat. B,
  4. znajomość jednego z języków obcych w stopniu dobrym (w szczególności j. angielski),
  5. znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o stowarzyszeniach,

- Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury,

- ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych,

- ustawy o usługach turystycznych i jej aktów wykonawczych,

- ustawy o sporcie,

- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Zakres obowiązków

Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

Główne zadania i obowiązki na stanowisku:

  1. Koordynacja pracy i prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  2. Opracowywanie i realizacja programów profilaktyki uzależnień.
  3. Prowadzenie innych spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
  4. Przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  5. Wykonywanie innych czynności związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  6. Współdziałanie z placówkami służby zdrowia w celu zapewnienia prawidłowego stanu opieki zdrowotnej na terenie Gminy.
  7. Współpraca z instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury, turystyki i sportu.
  8. Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Frampol.
  9. Organizowanie/współorganizowanie imprez z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego, kultury fizycznej i sportu.
  10. Prowadzenie spraw i ogłaszanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych Gminy.
  11. Przyjmowanie zgłoszeń o imprezach artystycznych lub sportowych organizowanych w ramach działalności kulturalnej i sportowo – rekreacyjnej na terenie gminy.
  12. Opracowywanie programów ochrony zabytków i dóbr kultury na terenie gminy.
  13. Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem konserwacji i napraw obiektów zabytkowych
  14. Wnioskowanie o wpisanie dobra kultury do rejestru zabytków.
  15. Prowadzenie postępowań w zakresie ochrony dóbr kultury.
  16. Przygotowywanie decyzji o zezwoleniu bądź o zakazie odbycia zgromadzenia i przyjmowanie wniosków o zgromadzeniach.
  17. Wnioskowanie o wydanie zakazu odbycia imprezy artystycznej lub sportowej na terenie Gminy.
  18. Prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
  19. Organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej, grobami wojennymi, współpraca z organizacjami kombatanckimi w tym zakresie.
  20. Prowadzenie spraw związanych z repatriantami.
  21. Przygotowywanie dla potrzeb rady i Burmistrza opracowań, analiz i informacji z zakresu wykonywanych zadań.
  22. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo Urzędu i przełożonych lub wynikających z uchwały Rady.
Wymagane dokumenty

Wskazanie wymaganych dokumentów:

  1. odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej;
  2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy  (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
  5. oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  7. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  8. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
  9. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  10. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;

11.podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).

Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,

b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,

c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

 Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zdrowia, kultury i sportu”. Termin składania dokumentów do dnia 4 września 2020 r. do godz. 1530  . Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim we Frampolu.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Druk kwestionariusza osobowego oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Uwagi

Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,

b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Goral Maciej
Dodano do BIP dnia 19-08-2020 14:15:46