Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. księgowości budżetowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol
Data ogłoszenia
2024-08-08
Termin składania dokumentów
2024-09-02
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe: ekonomia, rachunkowość lub finanse, lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie finansów publicznych, rachunkowości lub ekonomii,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

  • wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych tj.:
  1. jest obywatelem(ką) polskim(ą),
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe: ekonomia, rachunkowość lub finanse, lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie finansów publicznych, rachunkowości lub ekonomii,
  6. staż pracy – minimum 2 lata pracy w urzędach administracji publicznej.

 

Wymagania dodatkowe od kandydatów:

  1. znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
  2. znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  • ustawy o pracownikach samorządowych.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym oraz ewidencji syntetycznej i analitycznej księgowości.
  2. Dekretacja dowodów księgowych, sprawdzania pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych dotyczących przypisów, odpisów, wpłat, wygaśnięcia zobowiązań zwrotów przed ich ujęciem W księgach rachunkowych.
  3. Bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego.
  4. Rozliczanie prowadzonych remontów i inwestycji.
  5. Ustalanie w drodze rzeczywistego stanu aktywów i pasywów z tym jednak zastrzeżeniem, że odpowiedzialność za przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury jest wyłączona.
  6. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego.
  7. Prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych
  8. Prowadzenie inwentaryzacji i m.in. rozliczanie prowadzonych remontów i inwestycji.
  9. Ewidencja i rozliczanie podatku VAT.
  10. Prowadzenie spraw finansowych dotyczących pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terenie ich państwa będących w kompetencji urzędu zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Wymagane dokumenty
  1. odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej, studiów podyplomowych wskazanego kierunku;
  2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
  5. oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  7. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  8. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko podpisany własnoręcznie;
  9. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  10. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
  11. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).
Warunki pracy
  1. Stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
  2. Praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
  3. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
  4. Praca na piętrze, brak windy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej”. Termin składania dokumentów do dnia 2 września 2024 r. do godz. 1500  . Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim we Frampolu.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.

Regulamin naboru do pracy na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu znajduje się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Uwagi

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,

b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.

Załączniki
  • odt 7,18 KB pobrano: 55 razy
  • odt 8,38 KB pobrano: 57 razy
  • pdf 1,18 MB pobrano: 86 razy
  • odt 7 KB pobrano: 66 razy
  • pdf 104 KB pobrano: 197 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Goral Maciej
    Dodano do BIP dnia 08-08-2024 11:54:05