Referent ds. zdrowia, kultury i sportu
Wykształcenie wyższe.
1) znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
2) znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o stowarzyszeniach,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury,
- ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych,
- ustawy o usługach turystycznych i jej aktów wykonawczych,
- ustawy o sporcie,
- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:
- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych tj.:
1) jest obywatelem(ką) polskim(ą),
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) staż pracy – minimum 2 lata pracy.
1) Koordynacja pracy i prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
2) Opracowywanie i realizacja programów profilaktyki uzależnień.
3) Prowadzenie innych spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
4) Przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
5) Wykonywanie innych czynności związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
6) Współdziałanie z placówkami służby zdrowia w celu zapewnienia prawidłowego stanu opieki zdrowotnej na terenie Gminy.
7) Współpraca z instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury, turystyki i sportu.
8) Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Frampol.
9) Organizowanie/współorganizowanie imprez z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego, kultury fizycznej i sportu.
10) Prowadzenie spraw i ogłaszanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych Gminy.
11) Przyjmowanie zgłoszeń o imprezach artystycznych lub sportowych organizowanych w ramach działalności kulturalnej i sportowo – rekreacyjnej na terenie gminy.
12) Opracowywanie programów ochrony zabytków i dóbr kultury na terenie gminy.
13) Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem konserwacji i napraw obiektów zabytkowych
14) Wnioskowanie o wpisanie dobra kultury do rejestru zabytków.
15) Prowadzenie postępowań w zakresie ochrony dóbr kultury.
16) Przygotowywanie decyzji o zezwoleniu bądź o zakazie odbycia zgromadzenia i przyjmowanie wniosków o zgromadzeniach.
17) Wnioskowanie o wydanie zakazu odbycia imprezy artystycznej lub sportowej na terenie Gminy.
18) Prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
19) Organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej, grobami wojennymi, współpraca z organizacjami kombatanckimi w tym zakresie.
20) Prowadzenie spraw związanych z repatriantami.
21) Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na kąpielisko.
22) Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem ratowników wodnych.
23) Przygotowywanie dla potrzeb rady i Burmistrza opracowań, analiz i informacji z zakresu wykonywanych zadań.
24) Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo Urzędu i przełożonych lub wynikających z uchwały Rady.
1) odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej;
1) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
2) kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
3) oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
4) oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
7) curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
8) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko podpisany własnoręcznie;
9) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
10) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
11) podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).
1) Stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
2) Praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
3) Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
4) Praca na parterze, brak windy, budynek dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zdrowia, kultury i sportu”. Termin składania dokumentów do dnia 19 maja 2025 r. do godz. 15.00 . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.
Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Regulamin naboru do pracy na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu znajduje się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu
Informacje dodatkowe:
Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
Frampol, dnia 05.05.2025 r.
Dodano do BIP dnia 06-05-2025 08:10:25