Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. zdrowia, kultury i sportu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol
Data ogłoszenia
2025-05-05
Termin składania dokumentów
2025-05-19
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)         znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,

2)         znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o stowarzyszeniach,

- Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury,

- ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych,

- ustawy o usługach turystycznych i jej aktów wykonawczych,

- ustawy o sporcie,

- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych tj.:
1) jest obywatelem(ką) polskim(ą),
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) staż pracy – minimum 2 lata pracy.

Zakres obowiązków

1)    Koordynacja pracy i prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
2)    Opracowywanie i realizacja programów profilaktyki uzależnień.
3)    Prowadzenie innych spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
4)    Przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
5)    Wykonywanie innych czynności związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
6)    Współdziałanie z placówkami służby zdrowia w celu zapewnienia prawidłowego stanu opieki zdrowotnej na terenie Gminy.
7)    Współpraca z instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury, turystyki i sportu.
8)    Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Frampol.
9)    Organizowanie/współorganizowanie imprez z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego, kultury fizycznej i sportu.
10)    Prowadzenie spraw i ogłaszanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych Gminy.
11)    Przyjmowanie zgłoszeń o imprezach artystycznych lub sportowych organizowanych w ramach działalności kulturalnej i sportowo – rekreacyjnej na terenie gminy.
12)    Opracowywanie programów ochrony zabytków i dóbr kultury na terenie gminy.
13)    Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem konserwacji i napraw obiektów zabytkowych
14)    Wnioskowanie o wpisanie dobra kultury do rejestru zabytków.
15)    Prowadzenie postępowań w zakresie ochrony dóbr kultury.
16)    Przygotowywanie decyzji o zezwoleniu bądź o zakazie odbycia zgromadzenia i przyjmowanie wniosków o zgromadzeniach.
17)    Wnioskowanie o wydanie zakazu odbycia imprezy artystycznej lub sportowej na terenie Gminy.
18)    Prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
19)    Organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej, grobami wojennymi, współpraca z organizacjami kombatanckimi w tym zakresie.
20)    Prowadzenie spraw związanych z repatriantami.
21)    Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na kąpielisko.
22)    Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem ratowników wodnych.
23)    Przygotowywanie dla potrzeb rady i Burmistrza opracowań, analiz i informacji z zakresu wykonywanych zadań.
24)    Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo Urzędu i przełożonych lub wynikających z uchwały Rady.

Wymagane dokumenty

1)    odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej;
1)    kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy  (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
2)    kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
3)    oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
4)    oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5)    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 
6)    oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia; 
7)    curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
8)    list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko podpisany własnoręcznie;
9)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
10)    kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
11)    podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).

Warunki pracy

1) Stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
2) Praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
3) Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
4) Praca na parterze, brak windy, budynek dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zdrowia, kultury i sportu”. Termin składania dokumentów do dnia 19 maja 2025 r. do godz. 15.00  . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.

Regulamin naboru do pracy na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu znajduje się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu

Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,

b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.

Frampol, dnia 05.05.2025 r. 

Załączniki
  • odt 7,18 KB pobrano: 12 razy
  • odt 6,33 KB pobrano: 16 razy
  • docx 18 KB pobrano: 20 razy
  • pdf 176 KB pobrano: 128 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Goral Maciej
    Dodano do BIP dnia 06-05-2025 08:10:25