Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Magdalena Boguszewska
Stanowiska
Podinspektor ds, mienia i gospodarki nieruchomościami.
Obowiązki:
1. W zakresie geodezji: a. obsługa bazy danych zawierającej ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy, b. wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych, c. umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów, d. oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, e. prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości. f. prowadzenie postępowań dotyczących nazw miejscowości, obiektów fizjograficznych, ulic, g. prowadzenie spraw podziału terytorialnego i zmiany granic administracyjnych gminy. h. wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości. 2. W zakresie mienia i gospodarki nieruchomościami: a. obrót nieruchomościami w sposób zgodny z zasadami prawidłowej i racjonalnej gospodarki, b. tworzenie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, c. sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, d. oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, e. prowadzenie spraw w zakresie zlecania wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, wnioskowanie w sprawie udzielania bonifikat, f. realizowanie przysługującego Gminie prawa pierwokupu, g. wykonywanie zadań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, h. współdziałanie z organem prowadzącym kataster nieruchomości w sprawie wyłożenia map taksacyjnych i tabel do publicznego wglądu, i. przyjmowanie wniosków o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, j. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. k. przygotowywanie projektów umów najmu i dzierżawy lokali stanowiących własność Gminy, l. prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy, ł. przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie stawek czynszowych na terenie Gminy, m. prowadzenie ewidencji składników mienia gminy.
Podinspektor ds, mienia i gospodarki nieruchomościami.
Obowiązki:
1. W zakresie geodezji: a. obsługa bazy danych zawierającej ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy, b. wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych, c. umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów, d. oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, e. prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości. f. prowadzenie postępowań dotyczących nazw miejscowości, obiektów fizjograficznych, ulic, g. prowadzenie spraw podziału terytorialnego i zmiany granic administracyjnych gminy. h. wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości. 2. W zakresie mienia i gospodarki nieruchomościami: a. obrót nieruchomościami w sposób zgodny z zasadami prawidłowej i racjonalnej gospodarki, b. tworzenie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, c. sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, d. oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, e. prowadzenie spraw w zakresie zlecania wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, wnioskowanie w sprawie udzielania bonifikat, f. realizowanie przysługującego Gminie prawa pierwokupu, g. wykonywanie zadań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, h. współdziałanie z organem prowadzącym kataster nieruchomości w sprawie wyłożenia map taksacyjnych i tabel do publicznego wglądu, i. przyjmowanie wniosków o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, j. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. k. przygotowywanie projektów umów najmu i dzierżawy lokali stanowiących własność Gminy, l. prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy, ł. przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie stawek czynszowych na terenie Gminy, m. prowadzenie ewidencji składników mienia gminy.
Podinspektor ds, mienia i gospodarki nieruchomościami.
Obowiązki:

1. W zakresie geodezji: a. obsługa bazy danych zawierającej ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy, b. wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych, c. umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów, d. oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, e. prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości. f. prowadzenie postępowań dotyczących nazw miejscowości, obiektów fizjograficznych, ulic, g. prowadzenie spraw podziału terytorialnego i zmiany granic administracyjnych gminy. h. wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości. 2. W zakresie mienia i gospodarki nieruchomościami: a. obrót nieruchomościami w sposób zgodny z zasadami prawidłowej i racjonalnej gospodarki, b. tworzenie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, c. sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, d. oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, e. prowadzenie spraw w zakresie zlecania wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, wnioskowanie w sprawie udzielania bonifikat, f. realizowanie przysługującego Gminie prawa pierwokupu, g. wykonywanie zadań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, h. współdziałanie z organem prowadzącym kataster nieruchomości w sprawie wyłożenia map taksacyjnych i tabel do publicznego wglądu, i. przyjmowanie wniosków o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, j. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. k. przygotowywanie projektów umów najmu i dzierżawy lokali stanowiących własność Gminy, l. prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy, ł. przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie stawek czynszowych na terenie Gminy, m. prowadzenie ewidencji składników mienia gminy.

Email
Oświadczenia majątkowe
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 25 kwietnia 2018 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 21 kwietnia 2019 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 22 maja 2020 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 27 kwietnia 2017 r
Oświadczenie za rok 2015
Stanowisko: Podinspektor ds. mienia i gospodarki nieruchomościami
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 28 kwietnia 2015 r
Oświadczenie za rok 2013
Stanowisko: Podinspektor ds. Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 24 kwietnia 2013 r.
Oświadczenie
Stanowisko: Inspektor ds. Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 22 kwietnia 2021 r.