Podinspektor ds, mienia i gospodarki nieruchomościami.
Obowiązki:
1. W zakresie geodezji: a. obsługa bazy danych zawierającej ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy, b. wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych, c. umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów, d. oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, e. prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości. f. prowadzenie postępowań dotyczących nazw miejscowości, obiektów fizjograficznych, ulic, g. prowadzenie spraw podziału terytorialnego i zmiany granic administracyjnych gminy. h. wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości. 2. W zakresie mienia i gospodarki nieruchomościami: a. obrót nieruchomościami w sposób zgodny z zasadami prawidłowej i racjonalnej gospodarki, b. tworzenie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, c. sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, d. oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, e. prowadzenie spraw w zakresie zlecania wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, wnioskowanie w sprawie udzielania bonifikat, f. realizowanie przysługującego Gminie prawa pierwokupu, g. wykonywanie zadań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, h. współdziałanie z organem prowadzącym kataster nieruchomości w sprawie wyłożenia map taksacyjnych i tabel do publicznego wglądu, i. przyjmowanie wniosków o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, j. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. k. przygotowywanie projektów umów najmu i dzierżawy lokali stanowiących własność Gminy, l. prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy, ł. przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie stawek czynszowych na terenie Gminy, m. prowadzenie ewidencji składników mienia gminy.
Podinspektor ds, mienia i gospodarki nieruchomościami.
Obowiązki:
1. W zakresie geodezji: a. obsługa bazy danych zawierającej ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy, b. wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych, c. umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów, d. oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, e. prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości. f. prowadzenie postępowań dotyczących nazw miejscowości, obiektów fizjograficznych, ulic, g. prowadzenie spraw podziału terytorialnego i zmiany granic administracyjnych gminy. h. wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości. 2. W zakresie mienia i gospodarki nieruchomościami: a. obrót nieruchomościami w sposób zgodny z zasadami prawidłowej i racjonalnej gospodarki, b. tworzenie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, c. sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, d. oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, e. prowadzenie spraw w zakresie zlecania wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, wnioskowanie w sprawie udzielania bonifikat, f. realizowanie przysługującego Gminie prawa pierwokupu, g. wykonywanie zadań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, h. współdziałanie z organem prowadzącym kataster nieruchomości w sprawie wyłożenia map taksacyjnych i tabel do publicznego wglądu, i. przyjmowanie wniosków o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, j. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. k. przygotowywanie projektów umów najmu i dzierżawy lokali stanowiących własność Gminy, l. prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy, ł. przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie stawek czynszowych na terenie Gminy, m. prowadzenie ewidencji składników mienia gminy.
Podinspektor ds, mienia i gospodarki nieruchomościami.
Obowiązki:
1. W zakresie geodezji: a. obsługa bazy danych zawierającej ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy, b. wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych, c. umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów, d. oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, e. prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości. f. prowadzenie postępowań dotyczących nazw miejscowości, obiektów fizjograficznych, ulic, g. prowadzenie spraw podziału terytorialnego i zmiany granic administracyjnych gminy. h. wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości. 2. W zakresie mienia i gospodarki nieruchomościami: a. obrót nieruchomościami w sposób zgodny z zasadami prawidłowej i racjonalnej gospodarki, b. tworzenie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, c. sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, d. oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, e. prowadzenie spraw w zakresie zlecania wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, wnioskowanie w sprawie udzielania bonifikat, f. realizowanie przysługującego Gminie prawa pierwokupu, g. wykonywanie zadań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, h. współdziałanie z organem prowadzącym kataster nieruchomości w sprawie wyłożenia map taksacyjnych i tabel do publicznego wglądu, i. przyjmowanie wniosków o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie, j. wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami. k. przygotowywanie projektów umów najmu i dzierżawy lokali stanowiących własność Gminy, l. prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy, ł. przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie stawek czynszowych na terenie Gminy, m. prowadzenie ewidencji składników mienia gminy.