Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

"Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Frampol w 2023 r"

Data ogłoszenia
2023-08-07
Termin składania ofert
2023-08-11 15:00
Treść

 ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Frampol zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia, pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Frampol w 2023 r".

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze. zm.), wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej kwoty 130 000 zł netto.

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Frampol, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol, tel. 84 685 75 09, http://www.frampol.pl
e-mail: umframpol@frampol.pl

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
  2. Przedmiotem zamówienia jest transport i utylizacja odpadów zawierających azbest, z posesji osób fizycznych z terenu gminy Frampol. Przewidywaną ilość wyrobów szacuje się na ok.
    20 088 m2 - (tj. około 301 Mg).
  3. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, na których będzie dokonany demontaż oraz odbiór odpadów zawierających azbest, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz i szacowane ilości mogą ulec zmianie. W ciągu 7 dni od daty podpisania umowy wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram prac, (załącznik nr 3).
  4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dokonania zgłoszenia robót do właściwych organów.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny demontażu i odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 15.11.2023 r.
  6. Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania każdorazowego ważenia wyrobów zawierających azbest przed załadunkiem, w obecności właściciela potwierdzonego protokołem odbioru odpadów, (załącznik nr 4).
  7. Wywozu odpadów należy dokonać własnym specjalistycznym pojazdem
    z zachowaniem obowiązujących przepisów. Wykonawca robót powinien posiadać uprawnienia do prac z materiałami zawierającymi azbest oraz do ich transportu, a także polisę ubezpieczeniową na te roboty.
  8. Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwo nieszczęśliwych wypadków, dot. pracowników i osób trzecich powstałe w związku
    z prowadzonymi robotami.
  9. Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
    i obowiązującymi przepisami prawa.

 

  1. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 15 listopada 2023 r.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty
  2. Oferta powinna zawierać:
  3. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
  4. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prac z materiałami zawierającymi azbest.
  5. Kopię umowy ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Składowisko, na które przekazywane będą odpady powinno posiadać pozwolenie zintegrowane na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest.
  6. Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji – wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
  7. Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zadań (usług) o treści podobnej do niniejszej usługi, z podaniem: rodzaju
    i zakresu, terminu realizacji i nazwy, adresu i telefonu zamawiającego o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda.
  8. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) – Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy, Zamawiający odrzuca jego ofertę.

  1. Kopię polisy ubezpieczeniowej.
  2. Dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  3. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Miejsce oraz termin składania ofert
  2. Termin składania ofert: do dnia 11 sierpnia 2023 r. godz. 1500.
  3. Ofertę należy przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski we Frampolu, ul. Zamojska 13,
    23 - 440 Frampol lub złożyć osobiście we wskazanej wyżej siedzibie Zamawiającego, Sekretariat - pokój Nr 3.7 (II piętro), w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Oferta na realizację programu usuwania materiałów zawierających azbest z terenu gminy Frampol w 2023 r”NIE OTWIERAĆ PRZED 11 sierpnia 2023 r. godz.1515.”

 

  1. Kryterium oceny ofert
  2. Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto.
  3. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania dotyczące wykonania zamówienia publicznego (załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest) musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług (VAT), do dwóch miejsc po przecinku.
  5. Cena podana w ofercie powinna obejmować wyłącznie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  6. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
  7. W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował
    z Wykonawcami. Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedna ofertę w trakcie negocjacji.

 

  1. Dodatkowe informacje

Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Goral – Inspektor ds. ochrony środowiska
i rolnictwa, pod numerem telefonu, 84 677 59 19, 84 685 75 09, w. 321, od poniedziałku do piątku  w godz. 800-1500.

 

  1. Załączniki

- wzór formularza ofertowego

- wzór umowy

- wzór harmonogramu prac

- wzór protokołu odbioru odpadów

 

  1. Uwagi końcowe
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli swoje oferty.
  3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Goral Maciejdodano do BIP dnia 07-08-2023 22:18:51