Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. zdrowia, kultury i sportu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol
Data ogłoszenia
2025-03-05
Termin składania dokumentów
2025-03-18
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.         znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,

2.         znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o stowarzyszeniach,

- Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury,

- ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych,

- ustawy o usługach turystycznych i jej aktów wykonawczych,

- ustawy o sporcie,

- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.


Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych tj.:
1. jest obywatelem(ką) polskim(ą),
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe,
6. staż pracy – minimum 2 lata pracy. 

Zakres obowiązków
  1. Koordynacja pracy i prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  2. Opracowywanie i realizacja programów profilaktyki uzależnień.
  3. Prowadzenie innych spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
  4. Przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  5. Wykonywanie innych czynności związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  6. Współdziałanie z placówkami służby zdrowia w celu zapewnienia prawidłowego stanu opieki zdrowotnej na terenie Gminy.
  7. Współpraca z instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury, turystyki i sportu.
  8. Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Frampol.
  9. Organizowanie/współorganizowanie imprez z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego, kultury fizycznej i sportu.
  10. Prowadzenie spraw i ogłaszanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych Gminy.
  11. Przyjmowanie zgłoszeń o imprezach artystycznych lub sportowych organizowanych w ramach działalności kulturalnej i sportowo – rekreacyjnej na terenie gminy.
  12. Opracowywanie programów ochrony zabytków i dóbr kultury na terenie gminy.
  13. Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem konserwacji i napraw obiektów zabytkowych
  14. Wnioskowanie o wpisanie dobra kultury do rejestru zabytków.
  15. Prowadzenie postępowań w zakresie ochrony dóbr kultury.
  16. Przygotowywanie decyzji o zezwoleniu bądź o zakazie odbycia zgromadzenia i przyjmowanie wniosków o zgromadzeniach.
  17. Wnioskowanie o wydanie zakazu odbycia imprezy artystycznej lub sportowej na terenie Gminy.
  18. Prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
  19. Organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej, grobami wojennymi, współpraca z organizacjami kombatanckimi w tym zakresie.
  20. Prowadzenie spraw związanych z repatriantami.
  21. Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na kąpielisko.
  22. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem ratowników wodnych.
  23. Przygotowywanie dla potrzeb rady i burmistrza opracowań, analiz i informacji z zakresu wykonywanych zadań.
Wymagane dokumenty

1. odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej, studiów podyplomowych;

2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy  (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);

3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);

4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);

5. oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;

7. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

8. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko podpisany własnoręcznie;

9. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

10. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność;

11. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).

Warunki pracy

1. Stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,

2. Praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,

3. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,

4. Praca na parterze, brak windy, budynek dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zdrowia, kultury i sportu”. Termin składania dokumentów do dnia 18 marca 2025 r. do godz. 1500  . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Uwagi

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.

Regulamin naboru do pracy na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu znajduje się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu

 Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,

b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.

Frampol, dnia 05.03.2025 r. 

Załączniki
  • odt 7,18 KB pobrano: 42 razy
  • odt 6,33 KB pobrano: 48 razy
  • docx 18 KB pobrano: 48 razy
  • pdf 121 KB pobrano: 175 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Ruszczak
    Dodano do BIP dnia 05-03-2025 11:59:05