Referent ds. zdrowia, kultury i sportu
Wykształcenie wyższe.
1. znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
2. znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o stowarzyszeniach,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury,
- ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych,
- ustawy o usługach turystycznych i jej aktów wykonawczych,
- ustawy o sporcie,
- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:
- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych tj.:
1. jest obywatelem(ką) polskim(ą),
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe,
6. staż pracy – minimum 2 lata pracy.
- Koordynacja pracy i prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Opracowywanie i realizacja programów profilaktyki uzależnień.
- Prowadzenie innych spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy określonych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
- Przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Wykonywanie innych czynności związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Współdziałanie z placówkami służby zdrowia w celu zapewnienia prawidłowego stanu opieki zdrowotnej na terenie Gminy.
- Współpraca z instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury, turystyki i sportu.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Frampol.
- Organizowanie/współorganizowanie imprez z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego, kultury fizycznej i sportu.
- Prowadzenie spraw i ogłaszanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych Gminy.
- Przyjmowanie zgłoszeń o imprezach artystycznych lub sportowych organizowanych w ramach działalności kulturalnej i sportowo – rekreacyjnej na terenie gminy.
- Opracowywanie programów ochrony zabytków i dóbr kultury na terenie gminy.
- Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem konserwacji i napraw obiektów zabytkowych
- Wnioskowanie o wpisanie dobra kultury do rejestru zabytków.
- Prowadzenie postępowań w zakresie ochrony dóbr kultury.
- Przygotowywanie decyzji o zezwoleniu bądź o zakazie odbycia zgromadzenia i przyjmowanie wniosków o zgromadzeniach.
- Wnioskowanie o wydanie zakazu odbycia imprezy artystycznej lub sportowej na terenie Gminy.
- Prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
- Organizowanie i sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej, grobami wojennymi, współpraca z organizacjami kombatanckimi w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw związanych z repatriantami.
- Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na kąpielisko.
- Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem ratowników wodnych.
- Przygotowywanie dla potrzeb rady i burmistrza opracowań, analiz i informacji z zakresu wykonywanych zadań.
1. odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej, studiów podyplomowych;
2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
5. oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
7. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
8. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko podpisany własnoręcznie;
9. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
10. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność;
11. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).
1. Stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
2. Praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
3. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
4. Praca na parterze, brak windy, budynek dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zdrowia, kultury i sportu”. Termin składania dokumentów do dnia 18 marca 2025 r. do godz. 1500 . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.
Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Regulamin naboru do pracy na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu znajduje się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu
Informacje dodatkowe:
Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
Frampol, dnia 05.03.2025 r.
Dodano do BIP dnia 05-03-2025 11:59:05