Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Józef Rudy
Stanowiska
Sekretarz Gminy
Obowiązki:
1. Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności: 1) opracowuje projekty struktury organizacyjnej Urzędu, 2) w uzgodnieniu z Burmistrzem opracowuje podział czynności dla poszczególnych stanowisk, 3) nadzoruje czas pracy i dyscyplinę pracy pracowników samorządowych, 4) dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenie, 5) planuje koszty utrzymania Urzędu, 6) nadzoruje pod względem celowości i gospodarności wydawanie środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe oraz mienie Urzędu, 7) nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej, 8) dba o stałe uzupełnianie zbiorów bibliotecznych Urzędu, a przede wszystkim aktów normatywnych, 9) nadzoruje kompletowanie dokumentacji Rady i Burmistrza, 10) współpracuje z sołectwami i zapewnia udział pracownika Gminy w zebraniach wiejskich, 11) prowadzi centralny rejestr umów i porozumień oraz rejestr skarg i wniosków, 12) przyjmuje oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy (testament allograficzny), 13) odpowiada za ochronę informacji niejawnych w Urzędzie, 14) wykonuje zadania wynikające z Ustawy o dostępie do informacji publicznej, 15) nadzoruj e prowadzenie kontroli zewnętrznych, 16) wykonuje inne zadania zlecone przez Burmistrza. 2. Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Społecznych i obsługę gospodarczą.
kadencja 8 [2018-2023]
Burmistrz Frampola
Godziny przyjęć:

Telefon: 84 677 59 05
Email: jrudy@frampol.pl