Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Agnieszka Goral
Telefon
846857509
Stanowiska
Inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa
Obowiązki:

1. W zakresie rolnictwa: a. ustalanie które nieruchomości stanowią wspólnotę gruntową lub mienie gminne, b. ustalanie wykazu osób uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszaru gospodarstw przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie, c. wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz wykonywanie innych działań przekazanych ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych do kompetencji gmin, d. wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi i przeprowadzanie kontroli tych upraw, e. nadzorowanie prac związanych z organizacją i prowadzeniem spisów rolnych. f. prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych, g. ochrona roślin uprawnych przed chorobami, informowanie o pojawieniu się chorób i szkodników, nakazywanie wykonania określonych zabiegów, h. pomoc właścicielom upraw dotkniętych zniszczeniami, i. analizy i prognozy rozwoju rolnictwa i gospodarki żywnościowej oraz usług na rzecz rolnictwa. 2. W zakresie ochrony środowiska: 1) udzielanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz pobieranie opłat z tego tytułu, 2) wymierzanie kary pieniężnej za samowolne usuwanie drzew lub krzewów, 3) podejmowanie czynności zapewniających warunki organizacyjne i techniczne niezbędne dla ochrony środowiska przed odpadami, 4) kontrola przestrzegania przepisów o ochronie środowiska na terenie Gminy, 5) nadzór nad prowadzeniem akcji wyłapywania bezpańskich psów, 6) wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną, 7) przygotowywanie decyzji w sprawie odebrania właścicielowi lub osobie utrzymującej zwierzę rażąco zaniedbywane lub okrutnie traktowane i przekazywanie go do schroniska dla zwierząt albo innej osobie lub instytucji, 8) wydawanie decyzji o przywrócenie do poprzedniego stanu wody na gruncie, 9) opiniowanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, 10) opiniowanie programów gospodarowania odpadami niebezpiecznymi, 11) wydawanie zezwoleń w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych.

1. Inspektor ochrony danych.

2. Do zadań Inspektora ochrony danych należą w szczególności:

1) Informowanie administratora danych osobowych podmiotu przetwarzającego oraz pracowników urzędu, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy obowiązującego rozporządzenia RODO oraz przepisów krajowych o ochronie danych osobowych i doradzenie im w tej sprawie,

2) Monitorowanie przestrzegania obowiązującego rozporządzenia RODO,

3) Współpraca z organem nadzoru,

4) Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 rozporządzenia RODO, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach.

5) Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z obowiązującymi przepisami,

6) Wykonywanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez administratora danych osobowych.

Inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa
Inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa
Obowiązki:

1. W zakresie ochrony środowiska:
1) udzielanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz pobieranie opłat z tego tytułu, 2) Wymierzanie kary pieniężnej za samowolne usuwanie drzew lub krzewów, 3) kontrola przestrzegania przepisów o ochronie środowiska na terenie Gminy, 4) nadzór nad prowadzeniem akcji wyłapywania bezpańskich psów, 5) wydawanie Zezwoleń na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną, 6) przygotowywanie decyzji w sprawie odebrania właścicielowi lub osobie utrzymującej zwierzę rażąco zaniedbywane lub okrutnie traktowane i przekazywanie go do schroniska dla zwierząt albo innej osobie lub instytucji, 7) wydawanie decyzji o przywrócenie do poprzedniego stanu wody na gruncie, 8) opiniowanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, 9) prowadzenie spraw Związanych z gospodarką wodno – ściekową na terenie gminy, 10) prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska, ochrony przyrody, gospodarki Wodnej, melioracji, ochrony złóż surowców mineralnych, ochrony przed Zanieczyszczeniami, 11) opracowywanie projektów programów ochrony środowiska i kontrola ich realizacji, 12). Współdziałanie z organami gminy, samorządami mieszkańców oraz organizacjami poza gminnymi mających na celu ochronę środowiska, 13) prowadzenie spraw dotyczących gminnego funduszu ochrony środowiska, 14) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o prawie geologicznym i górniczym będących w kompetencji gminy.
2. W Zakresie rolnictwa:
1) wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz wykonywanie innych działań przekazanych ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych do kompetencji gmin, 2) wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi i przeprowadzanie kontroli tych
upraw, 3) nadzorowanie prac Związanych z organizacją i prowadzeniem spisów rolnych, 4) prowadzenie spraw Związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych,
5) prowadzenie spraw Związanych z ochroną roślin uprawnych przed chorobami, informowanie o pojawieniu się chorób i szkodników, nakazywanie wykonania określonych zabiegów, 6) udzielanie pomocy merytorycznej właścicielom upraw dotkniętych zniszczeniami, 7) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o prawie łowieckim będących w
kompetencji gminy. 8) wydawanie decyzji (postanowień) dotyczących zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych, 9) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów z zakresu właściwości stanowiska, 10) opiniowanie wniosków o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia, 11) współpraca z ARiMR oraz ARR w sprawie pozyskiwania przez rolników funduszy unijnych, 12} organizacja Szkoleń dla rolników z terenu gminy, 13)Sporządzanie i potwierdzanie zeznaniami świadków okresów zatrudnienia w gospodarstwie rolnym,
3. W zakresie spraw ogólnych :
1) Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw, 2) rozpatrywanie i przedstawianie kierownictwu Urzędu projektów załatwienia spraw, wniosków i interpelacji z zakresu spraw własnych i zleconych skierowanych do załatwienia przez Burmistrza 3) przygotowywanie projektów uchwał, decyzji administracyjnych i Zarządzeń
w zakresie powierzonych spraw, 4) przygotowywanie dla potrzeb Rady i Burmistrza opracowań, analiz i informacji
Z Zakresu wykonywania zadań, 5) opracowywanie sprawozdań statystycznych dla potrzeb GUS, 6) Znajomość przepisów z Zakresu prawa samorządowego, Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów gminnych i przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska, 7) posiadanie i systematyczne aktualizowanie przepisów wymienionych w pkt. 6, 8) zgłaszanie Burmistrzowi potrzeby uzyskania opinii właściwej Komisji Rady, 9) planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących zakresu prowadzonych spraw
na zasadach i w terminach ustalonych przez Skarbnika, 10) bieżące informowanie Sekretarza o zawartych umowach i porozumieniach W celu
wpisania ich do centralnego rejestru i nadania im kolejnego numeru, 11) współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej, Regionalną Izbą
Obrachunkową i Urzędem Skarbowym w zakresie prowadzonych spraw, 12) przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, 13) przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych, 14) dbanie o porządek i ład w miejscu pracy, 15) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów przeciwpożarowych, l6) przestrzeganie dyscypliny pracy, 17) realizowanie zadań dotyczących obronności kraju, w tym Zarządzania kryzysowego, w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami, 18) kompetentne, kulturalne i rzeczowe załatwianie interesantów zgłaszających się do
Urzędu, 19) wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo Urzędu i przełożonych lub wynikających z uchwał Rady.
20) zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku do spraw gospodarki odpadami podczas jego nieobecności.

 

1. Inspektor ochrony danych.

2. Do zadań Inspektora ochrony danych należą w szczególności:

1) Informowanie administratora danych osobowych podmiotu przetwarzającego oraz pracowników urzędu, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy obowiązującego rozporządzenia RODO oraz przepisów krajowych o ochronie danych osobowych i doradzenie im w tej sprawie,

2) Monitorowanie przestrzegania obowiązującego rozporządzenia RODO,

3) Współpraca z organem nadzoru,

4) Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 rozporządzenia RODO, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach.

5) Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z obowiązującymi przepisami,

6) Wykonywanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez administratora danych osobowych.

Zastępca Burmistrza
kadencja 8 [2018-2023]
Zastępca Burmistrza
Email
Oświadczenia majątkowe
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 26 kwietnia 2016 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 25 kwietnia 2017 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 25 kwietnia 2017 r
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 25 kwietnia 2017 r
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 16 kwietnia 2019 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 23 kwietnia 2018 r.
Oświadczenie za rok 2023
Stanowisko: Inspektor ds. ochrony środowiska
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 27 kwietnia 2023 r
Oświadczenie za rok 2023
Stanowisko: Zastępca Burmistrza
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 09 czerwca 2023 r.
Oświadczenie za rok 2022
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 28 kwietnia 2022 r.
Oświadczenie za rok 2015
Stanowisko: Inspektor ds. ochrony środowiska
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 21 kwietnia 2015 r
Oświadczenie za rok 2013
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 25 kwietnia 2013 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 20 maja 2020 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 30 kwietnia 2021 r.