Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Maciej Goral
Telefon
(84) 677-59-22 wew.52
Stanowiska
Samodzielne Stanowisko ds. Informatyki
Obowiązki:

I. W zakresie informatyki biurowej: 1) nadzorowanie eksploatacji oprogramowań funkcjonujących w Urzędzie, 2) wdrażanie programów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urzędu, 3) administrowanie lokalną siecią komputerową, 4) wykonywanie czynności wynikających z bieżącego funkcjonowania systemu informatycznego w Urzędzie, 5) przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do systemu informatycznego, 6) pełnienie nadzoru nad mechanizmami uwierzytelniania użytkownika oraz kontroli nad dostępem do danych osobowych, 7) ustalanie, ewidencjonowanie i rejestrowanie dla każdego użytkownika systemu informatycznego odrębnego identyfikatora, 8) pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji oraz wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym zakresie, 9) zapewnienie przestrzegania zasad i wymagań bezpieczeństwa dla systemów informatycznych, 10) stała inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania (komputery, drukarki, monitory, programy), określenie stanu faktycznego oraz potrzeb; 11) obsługa i aktualizacja stron internetowych zarejestrowanych przez Urząd, 12) pełnienie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, 13) nadzór nad prawidłowością elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie, 14) podstawowa konserwacja sprzętu komputerowego i urządzeń techniki biurowej w Urzędzie. II. W zakresie promocji gminy: 1) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną miasta i gminy we współdziałaniu z referatami Urzędu, związkami gmin i miast oraz przy współpracy z jednostkami zajmującymi się profesjonalnie promocją; 2) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału gminy w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie gminy oraz poza nią; 3) opracowywanie materiałów promocyjnych (foldery, wydawnictwa, oferty itp.), 4) współpracowanie z różnymi instytucjami i organizacjami w celu promocji Gminy, 5) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp., 6) promocja istotnych zadań inwestycyjnych Gminy, 7) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu, 8) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza.

Samodzielne Stanowisko ds. Informatyki
Obowiązki:

I. W zakresie informatyki biurowej: 1) nadzorowanie eksploatacji oprogramowań funkcjonujących w Urzędzie, 2) wdrażanie programów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urzędu, 3) administrowanie lokalną siecią komputerową, 4) wykonywanie czynności wynikających z bieżącego funkcjonowania systemu informatycznego w Urzędzie, 5) przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do systemu informatycznego, 6) pełnienie nadzoru nad mechanizmami uwierzytelniania użytkownika oraz kontroli nad dostępem do danych osobowych, 7) ustalanie, ewidencjonowanie i rejestrowanie dla każdego użytkownika systemu informatycznego odrębnego identyfikatora, 8) pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji oraz wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym zakresie, 9) zapewnienie przestrzegania zasad i wymagań bezpieczeństwa dla systemów informatycznych, 10) stała inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania (komputery, drukarki, monitory, programy), określenie stanu faktycznego oraz potrzeb; 11) obsługa i aktualizacja stron internetowych zarejestrowanych przez Urząd, 12) pełnienie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, 13) nadzór nad prawidłowością elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie, 14) podstawowa konserwacja sprzętu komputerowego i urządzeń techniki biurowej w Urzędzie. II. W zakresie promocji gminy: 1) organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją gospodarczą, turystyczną i kulturalną miasta i gminy we współdziałaniu z referatami Urzędu, związkami gmin i miast oraz przy współpracy z jednostkami zajmującymi się profesjonalnie promocją; 2) prowadzenie wielokierunkowych działań dotyczących udziału gminy w różnego rodzaju prezentacjach, wystawach, targach organizowanych na terenie gminy oraz poza nią; 3) opracowywanie materiałów promocyjnych (foldery, wydawnictwa, oferty itp.), 4) współpracowanie z różnymi instytucjami i organizacjami w celu promocji Gminy, 5) sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp., 6) promocja istotnych zadań inwestycyjnych Gminy, 7) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu, 8) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza.

Email