Informatyk
Wykształcenie: wyższe o kierunku informatycznym lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie informatycznym.
Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:
- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych tj.:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą),
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe o kierunku informatycznym lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie informatycznym,
- staż pracy – minimum 2 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą informatyczną.
Wymagania dodatkowe od kandydatów:
- znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
- znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
- ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych aktów odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- prowadzenie ewidencji stosowanych systemów i programów komputerowych oraz ich licencji w Urzędzie Miejskim,
- prowadzenie ewidencji baz danych Urzędu Miejskiego,
- organizowanie, wdrażanie i eksploatacja systemów i programów komputerowych
w Urzędzie Miejskim, - ustalanie uprawnień dostępu do danych zawartych w bazach komputerowych, zakup, wdrażanie i eksploatacja zewnętrznych baz danych,
- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników Urzędu z zakresu obsługi komputera w przypadku nowo wdrażanych spraw informatycznych (według potrzeb),
- wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego w Urzędzie Miejskim,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz dokonywanie inwentaryzacji i wycofywania z użytku zużytego sprzętu komputerowego,
- nadzór informatyczny nad elektronicznym obiegiem dokumentów oraz jego wdrażaniem,
- obsługa informatyczna Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
- prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej,
- prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Gminy,
- prowadzenie i aktualizacja profilu gminnego na portalu społecznościowym,
- prowadzenie i aktualizacja elektronicznego zbioru aktów prawa miejscowego,
- wdrażanie i utrzymywanie podpisu elektronicznego,
- zakańczanie i publikacja przygotowanych dokumentów w wersji XML oraz bieżące zamieszczanie ich w formie elektronicznego zbioru aktów prawa miejscowego na stronie internetowej urzędu,
- opracowywanie i prezentowanie w formie multimedialnej, prognoz, analiz, ocen oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw przez Urząd,
- koordynowanie prac z operatorami telefonii stacjonarnej i komórkowej, analiza zawieranych umów itp.,
- wykonywanie zadań w zakresie cyberbezpieczeństwa,
- pełnienie funkcji administratora systemów informatycznych,
- obsługa sesji rady gminy i koordynacja działań w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej transmisji z obrad rady gminy.
- współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi gminy.
- odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej, studiów podyplomowych wskazanego kierunku;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających zakres obowiązków lub zaświadczenie pracodawcy o wykonywaniu obowiązków związanych z obsługą informatyczną (poświadczone przez kandydata/tke za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
- curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko podpisany własnoręcznie;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
- podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).
- Stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
- Praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z osobami fizycznymi, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami i jednostkami organizacyjnymi.
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko informatyka”. Termin składania dokumentów do dnia 25 października 2024 r. do godz. 1530 . Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim we Frampolu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.
Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Regulamin naboru do pracy na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu znajduje się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu.
Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
- a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
- b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
Dodano do BIP dnia 15-10-2024 12:34:35