Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Informatyk

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol
Data ogłoszenia
2024-10-15
Termin składania dokumentów
2024-10-25
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie: wyższe o kierunku informatycznym lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie informatycznym.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

- wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych tj.:

  1. jest obywatelem(ką) polskim(ą),
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie: wyższe o kierunku informatycznym lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie informatycznym,
  6. staż pracy – minimum 2 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą informatyczną.

Wymagania dodatkowe od kandydatów:

  1. znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
  2. znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
    • ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych aktów odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej,
Zakres obowiązków

 

  1. prowadzenie ewidencji stosowanych systemów i programów komputerowych oraz ich licencji w Urzędzie Miejskim,
  2. prowadzenie ewidencji baz danych Urzędu Miejskiego,
  3. organizowanie, wdrażanie i eksploatacja systemów i programów komputerowych
    w Urzędzie Miejskim,
  4. ustalanie uprawnień dostępu do danych zawartych w bazach komputerowych, zakup, wdrażanie i eksploatacja zewnętrznych baz danych,
  5. przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników Urzędu z zakresu obsługi komputera w przypadku nowo wdrażanych spraw informatycznych (według potrzeb),
  6. wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego w Urzędzie Miejskim,
  7. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz dokonywanie inwentaryzacji i wycofywania z użytku zużytego sprzętu komputerowego,
  8. nadzór informatyczny nad elektronicznym obiegiem dokumentów oraz jego wdrażaniem,
  9. obsługa informatyczna Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
  10. prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej,
  11. prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Gminy,
  12. prowadzenie i aktualizacja profilu gminnego na portalu społecznościowym,
  13. prowadzenie i aktualizacja elektronicznego zbioru aktów prawa miejscowego,
  14. wdrażanie i utrzymywanie podpisu elektronicznego,
  15. zakańczanie i publikacja przygotowanych dokumentów w wersji XML oraz bieżące zamieszczanie ich w formie elektronicznego zbioru aktów prawa miejscowego na stronie internetowej urzędu,
  16. opracowywanie i prezentowanie w formie multimedialnej, prognoz, analiz, ocen oraz  sprawozdań  w ramach prowadzonych spraw przez Urząd,
  17. koordynowanie prac z operatorami telefonii stacjonarnej i komórkowej, analiza zawieranych umów itp.,
  18. wykonywanie zadań w zakresie cyberbezpieczeństwa,
  19. pełnienie funkcji administratora systemów informatycznych,
  20. obsługa sesji rady gminy i koordynacja działań w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej transmisji z obrad rady gminy.
  21. współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi gminy.
Wymagane dokumenty
  1. odpis lub kserokopia dyplomu (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej, studiów podyplomowych wskazanego kierunku;
  2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających zakres obowiązków lub zaświadczenie pracodawcy o wykonywaniu obowiązków związanych z obsługą informatyczną (poświadczone przez kandydata/tke za zgodność z oryginałem);
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
  5. oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  8. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  9. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko podpisany własnoręcznie;
  10. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  11. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
  12. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miejskim we Frampolu (według załącznika).
Warunki pracy
  1. Stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
  2. Praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
  3. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z osobami fizycznymi, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami i jednostkami organizacyjnymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko informatyka”. Termin składania dokumentów do dnia 25 października 2024 r. do godz. 1530  . Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim we Frampolu.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.

Regulamin naboru do pracy na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Frampolu znajduje się w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

  1. a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
  2. b) II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
Załączniki
  • odt 8,38 KB pobrano: 13 razy
  • odt 5,77 KB pobrano: 11 razy
  • odt 7,17 KB pobrano: 12 razy
  • pdf 1,19 MB pobrano: 47 razy
  • pdf 142 KB pobrano: 116 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Ruszczak
    Dodano do BIP dnia 15-10-2024 12:34:35