Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Wszyscy pracownicy
Stanowiska
Ponadto wszyscy pracownicy
Obowiązki:
W zakresie spraw ogólnych: 1. zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw, 2. rozpatrywanie i przedstawianie kierownictwu Urzędu projektów załatwiania spraw, wniosków i interpelacji z zakresu spraw własnych i zleconych, 3. realizacja zadań z zakresu statystyki państwowej, 4. przygotowywanie dla potrzeb Rady i Burmistrza opracowań, analiz i informacji z zakresu wykonywanych zadań, 5. sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu, 6. współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej, Regionalną Izbą Obrachunkową, i Urzędami Skarbowymi w zakresie prowadzonych spraw, 7. znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, z zakresu swojego stanowiska oraz przepisów gminnych, 8. posiadanie i systematyczne aktualizowanie przepisów wymienionych w pkt 7, 9. przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych i o tajemnicy skarbowej, 10. planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących zakresu prowadzonych spraw na zasadach i w terminach ustalonych przez Skarbnika, 11. dbanie o porządek i ład w miejscu pracy, 12. przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, 13. przestrzeganie dyscypliny pracy, 14. kompetentne, kulturalne i rzeczowe załatwianie interesantów, 15. wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo Urzędu i przełożonych lub wynikających z uchwał Rady 16. zastępowanie stanowiska pracy ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozwoju. Zakres uprawnień, a także pozostałych obowiązków określają przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego we Frampolu (w zakresie zadań wspólnych pracowników zatrudnionych w Urzędzie oraz zadań wyznaczonych dla własnego referatu), a także inne obowiązujące akty prawne.
Ponadto wszyscy pracownicy
Obowiązki:
W zakresie spraw ogólnych: 1. zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw, 2. rozpatrywanie i przedstawianie kierownictwu Urzędu projektów załatwiania spraw, wniosków i interpelacji z zakresu spraw własnych i zleconych, 3. realizacja zadań z zakresu statystyki państwowej, 4. przygotowywanie dla potrzeb Rady i Burmistrza opracowań, analiz i informacji z zakresu wykonywanych zadań, 5. sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu, 6. współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej, Regionalną Izbą Obrachunkową, i Urzędami Skarbowymi w zakresie prowadzonych spraw, 7. znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, z zakresu swojego stanowiska oraz przepisów gminnych, 8. posiadanie i systematyczne aktualizowanie przepisów wymienionych w pkt 7, 9. przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych i o tajemnicy skarbowej, 10. planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących zakresu prowadzonych spraw na zasadach i w terminach ustalonych przez Skarbnika, 11. dbanie o porządek i ład w miejscu pracy, 12. przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, 13. przestrzeganie dyscypliny pracy, 14. kompetentne, kulturalne i rzeczowe załatwianie interesantów, 15. wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo Urzędu i przełożonych lub wynikających z uchwał Rady 16. zastępowanie stanowiska pracy ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozwoju. Zakres uprawnień, a także pozostałych obowiązków określają przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego we Frampolu (w zakresie zadań wspólnych pracowników zatrudnionych w Urzędzie oraz zadań wyznaczonych dla własnego referatu), a także inne obowiązujące akty prawne.