Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Joanna Futyma
Telefon
846775912
Stanowiska
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji.
Obowiązki:
Do zakresu działania Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji należy w szczególności: 1. W zakresie budownictwa 1) opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 2) współpraca z organami administracji rządowej w zakresie nadzoru budowlanego 2. W zakresie zagospodarowania przestrzennego: 1) przygotowywanie i organizacja pracy nad porządzaniem studium uwarunkowań i przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawach przystąpienia do opracowania i przyjęcia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy, 2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3) przygotowywanie materiałów do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie planów miejscowych, 5) przygotowywanie projektów uchwał Rady w przedmiocie rozstrzygnięcia protestu bądź zarzutu przeciwko ustaleniom przyjętym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego wyłożonym do publicznego wglądu, 6) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przechowywanie oryginałów planów, w tym także uchylonych i nieobowiązujących, 7) przygotowanie decyzji o sposobie tymczasowego zagospodarowania terenu. 8) opiniowanie wstępnych projektów podziału działek stwierdzających zgodność z planem zagospodarowania przestrzennego, 9) wydawanie zaświadczeń potwierdzających lokalizację działek zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego. 3. W zakresie gospodarki mieszkaniowej: a. sprawowanie nadzoru nad realizacją ustalonych przez Radę zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy, b. opracowywanie planu remontów lokali gminnych i wnioskowanie o zabezpieczenie w budżecie środków na ten cel, c. prowadzenie nadzoru nad remontami lokali gminnych i ich utrzymaniem, d. realizacja uchwał Rady dotyczących zasad i trybu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy, e. prowadzenie spraw z zakresu ochrony praw lokatorów, f. współpraca i reprezentowanie interesów gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji.
Obowiązki:
o zakresu działania Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji należy w szczególności: 1. W zakresie budownictwa 1) opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 2) współpraca z organami administracji rządowej w zakresie nadzoru budowlanego 2. W zakresie zagospodarowania przestrzennego: 1) przygotowywanie i organizacja pracy nad porządzaniem studium uwarunkowań i przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawach przystąpienia do opracowania i przyjęcia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy, 2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3) przygotowywanie materiałów do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie planów miejscowych, 5) przygotowywanie projektów uchwał Rady w przedmiocie rozstrzygnięcia protestu bądź zarzutu przeciwko ustaleniom przyjętym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego wyłożonym do publicznego wglądu, 6) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przechowywanie oryginałów planów, w tym także uchylonych i nieobowiązujących, 7) przygotowanie decyzji o sposobie tymczasowego zagospodarowania terenu. 8) opiniowanie wstępnych projektów podziału działek stwierdzających zgodność z planem zagospodarowania przestrzennego, 9) wydawanie zaświadczeń potwierdzających lokalizację działek zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego. 3. W zakresie gospodarki mieszkaniowej: a. sprawowanie nadzoru nad realizacją ustalonych przez Radę zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy, b. opracowywanie planu remontów lokali gminnych i wnioskowanie o zabezpieczenie w budżecie środków na ten cel, c. prowadzenie nadzoru nad remontami lokali gminnych i ich utrzymaniem, d. realizacja uchwał Rady dotyczących zasad i trybu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy, e. prowadzenie spraw z zakresu ochrony praw lokatorów, f. współpraca i reprezentowanie interesów gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji.
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji.
Obowiązki:
Do zakresu działania Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji należy w szczególności: 1. W zakresie budownictwa 1) opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 2) współpraca z organami administracji rządowej w zakresie nadzoru budowlanego 2. W zakresie zagospodarowania przestrzennego: 1) przygotowywanie i organizacja pracy nad porządzaniem studium uwarunkowań i przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawach przystąpienia do opracowania i przyjęcia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy, 2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3) przygotowywanie materiałów do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie planów miejscowych, 5) przygotowywanie projektów uchwał Rady w przedmiocie rozstrzygnięcia protestu bądź zarzutu przeciwko ustaleniom przyjętym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego wyłożonym do publicznego wglądu, 6) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przechowywanie oryginałów planów, w tym także uchylonych i nieobowiązujących, 7) przygotowanie decyzji o sposobie tymczasowego zagospodarowania terenu. 8) opiniowanie wstępnych projektów podziału działek stwierdzających zgodność z planem zagospodarowania przestrzennego, 9) wydawanie zaświadczeń potwierdzających lokalizację działek zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego. 3. W zakresie gospodarki mieszkaniowej: a. sprawowanie nadzoru nad realizacją ustalonych przez Radę zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy, b. opracowywanie planu remontów lokali gminnych i wnioskowanie o zabezpieczenie w budżecie środków na ten cel, c. prowadzenie nadzoru nad remontami lokali gminnych i ich utrzymaniem, d. realizacja uchwał Rady dotyczących zasad i trybu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy, e. prowadzenie spraw z zakresu ochrony praw lokatorów, f. współpraca i reprezentowanie interesów gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
Z-ca Przewodniczącego.
Email
Oświadczenia majątkowe
Oświadczenie za rok 2023
Stanowisko: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Inwestycji
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 27 kwietnia 2023 r.
Oświadczenie
Stanowisko:
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na dzień 26 kwietnia 2021 r.